Blue Flower

Nieznajomość prawa szkodzi i nie zwalnia z jego przestrzegania. Autorzy książki wskazują, że bardzo wiele osób zakłada firmę bez jakiejkolwiek wiedzy o biznesie. Skutki tego działania są takie, że ponoszą niewspółmierne koszty. Niekiedy płacą, mandaty a w najgorszym wypadku muszą zatrudnić prawnika.

Książka "Prawo w e-biznesie" ma pomóc osobom, które chcą założyć biznes w sieci. Książka liczy ponad 260 stron. Prawa w Polsce jest tyle, że warto mieć je posegregowane pod ręką. Jest to jedna z tych pozycji, która powinna być włożona pomiędzy Pismo Święte i encyklopedię.

Autorami są zawodowi prawnicy, eksperci podatkowi w branży e-biznesowej. Są to ludzie znający z autopsji problemy swoich klientów.

Niech nie zmyli Cię przedrostek „e” przed słowem biznes. Praktycznie każdy biznes można dzisiaj prowadzić w sieci, począwszy od wizytówki po reklamę sklepu stacjonarnego. To wystarczy, aby podpaść pod paragraf. Z książki nauczysz się jak wybrać optymalną formę prawną działalności w sieci. Zrozumiesz, jaką formę opodatkowania wybrać i jak stworzyć prawidłowy regulamin sklepu. To ważne, aby chronić dane osobowe klientów i ich prawa, zwłaszcza w kontekście RODO.